ΠΑΡΑΔΟΣΗ

ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ & ΧΡΕΩΣΕΙΣ

Η πολυετής ενασχόληση με αποστολές δώρου σε όλη την Ελλάδα μας έχει δώσει το πλεονέκτημα να μπορούμε να παραδώσουμε τις ευχές σας σε κάθε σημείο με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους αποστολής.        

Οι αποστολές για την πόλη του Ηρακλείου είναι δωρεάν.

Για όλες  τις υπόλοιπες πόλεις της Ελλάδας το κόστος μεταφοράς είναι 5 Ευρώ.

Περιοχές απομακρυσμένες από το κέντρο των πόλεων  επιβαρύνονται με επιπλέων μεταφορικά ανάλογα με την χιλιομετρική απόσταση σε αυθημερόν παράδοση.

Εάν τώρα υπάρχει η δυνατότητα έγκαιρου προγραμματισμού παράδοσης υπάρχει και το περιθώριο μείωσης του μεταφορικού κόστους.Σε κάθε περίπτωση προηγείται τηλεφωνική ενημέρωση.

ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Για την πόλη του Ηρακλείου η παράδοση γίνεται αυθημερόν. Για τις υπόλοιπες πόλεις της Κρήτης επίσης αυθημερόν παράδοση (εφόσον η παραγγελία γίνει σε εύλογο χρόνο) με μια επιφύλαξη για την ημέρα Κυριακή.

Για τις υπόλοιπες πόλεις της Ελλάδας οι παραδόσεις γίνονται εντός μιας εργάσιμης ημέρας για την Αθήνα και εντός 2 εργάσιμων ημερών για τις υπόλοιπες πόλεις της Ελλάδας, συμπεριλαμβανομένου και του Σαββάτου. Δεν γίνονται παραδόσεις την Κυριακή. Όλα τα παραπάνω ισχύουν για τα προϊόντα που διατίθενται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

  Υπάρχει όμως και η δυνατότητα εξυπηρέτησης για όλες τις πόλεις μέσω δικτύου συνεργατών μας με προϊόντα κατά το δυνατόν πλησιέστερα .

ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Η παραγγελία εξέρχεται από το κατάστημα μας εφόσον είναι εξοφλημένη με οποιονδήποτε ενδεικνυόμενο τρόπο.(μετρητά , πληρωμή με κάρτα, PayPal ,τραπεζική κατάθεση)                       Για την εξόφληση μέσω τραπεζικής κατάθεσης  είναι χρήσιμη  η τηλεφωνική επικοινωνία στο 210-3001919 ή στο 2810-242648. Σε  περίπτωση εμβάσματος ( άλλη τράπεζα  εκτός από τις αναφερόμενες ή τράπεζα του εξωτερικού) είναι απαραίτητη η αποστολή του αποδεικτικού συναλλαγής μέσω mail στο info@filo.gr .

ΑΛΛΕΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Οι παραδόσεις γίνονται πάντα κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας και επιβεβαίωσης με τον παραλήπτη για την παραλαβή. Σε περίπτωση απουσίας του παραλήπτη επικοινωνούμε με τον αποστολέα για περαιτέρω πληροφορίες που να καθιστούν την παράδοση εφικτή.(π.χ.σταθερό τηλέφωνο) και τοτε προχωράει η διεκπεραίωση της παραγγελίας σας.

 

                Σε περίπτωση που ο παραλήπτης δεν δεχθεί να παραλάβει το δώρο του δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων. Ωστόσο μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από την έδρα μας ή να την παραδώσουμε σε νέα διεύθυνση χρεώνοντας επιπλέον μεταφορικά (κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης μαζί σας).

 

Σε περίπτωση που ο παραλήπτης απουσιάζει παρά την τηλεφωνική συνεννόηση που πάντα προηγείται για την ώρα παράδοσης, η παραγγελία επιστρέφει στο κατάστημά μας (εκτός περιπτώσεων πού μπορεί να παραλάβει κάποιος γνωστός του αποστολέα η παραλήπτη στον ίδιο χώρο κατόπιν συνεννοήσεως πάντα με τον παραλήπτη ή τον εντολέα).Ενημερώνεστε τηλεφωνικά και είτε παραλαμβάνετε οι ίδιοι το προϊόν από την έδρα μας, ή η παραγγελία σας αποστέλλεται εκ νέου (κατόπιν νέας συνεννόησης με τον παραλήπτη) και χρεώνεστε τα extra έξοδα αποστολής που προκύπτουν.    

 Η filo.gr εχει την εμπειρία και τη γνώση να κάνει ότι χρειάζεται ώστε να διεκπεραιώσει την αποστολή που μας αναθέτετε με κάθε δυνατό τρόπο.

Έχουμε δεσμευτεί για παροχή σε εξαιρετικές υπηρεσίες και προϊόντα. Εάν, για οποιοδήποτε λόγo, δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με το δώρο σας ή την παράδοση του, παρακαλώ μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@filo.gr. Χρησιμοποιούμε μόνο τα πιο φρέσκα λουλούδια  για τα μπουκέτα μας ώστε να εξασφαλίσουμε την ανθεκτικότητά τους, ωστόσο τα λουλούδια εξακολουθούν να είναι ένα ευπαθές προϊόν και οποιοδήποτε παράπονο θα ληφθεί υπόψη  εφόσον γίνει εντός  24 ωρών από την παράδοση. Μόνο έτσι θα μπορούμε να έχουμε το περιθώριο για  διόρθωση.

Σε περίπτωση αδυναμίας παράδοσης για λόγους ανωτέρας βίας.

Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες, πρόβλημα λειτουργίας εξυπηρετητών (servers κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε, υπό αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Πολιτική που ακολουθείται πριν την παράδοση στον παραλήπτη:

Για την ασφαλή και έγκαιρη παράδοση ερχόμαστε σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον παραλήπτη πριν την παράδοση για να επιβεβαιώσουμε τα στοιχεία του, την διεύθυνση και την ώρα που επιθυμεί την παράδοση.

Θα επικοινωνήσουμε μαζί με τον αποστολέα σε περίπτωση που πρέπει να διευκρινίσουμε τυχόν λεπτομέρειες για την σωστή διεκπεραίωση της παραγγελίας σας ή σε περίπτωση που δεν μπορούμε να επικοινωνήσουμε με τον παραλήπτη.

Σε περίπτωση που ο αποστολέας επιθυμεί να είναι έκπληξη η παράδοση επικοινωνούμε με τον παραλήπτη ενημερώνοντας ότι έχουμε ένα δέμα προς παράδοση στο όνομά του έτσι ώστε να μην χαλάσουμε την έκπληξη.

Αν ο αποστολέας επιθυμεί να παραδώσει και να διατηρήσει την έκπληξη πρέπει να δώσει όλα τα στοιχεία στον οδηγό για την διευκόλυνση του για να αποφύγει τυχόν δυσάρεστες εξελίξεις, όπως το να απουσιάζει την συγκεκριμένη ώρα παράδοσης, να βρίσκεται σε άλλη διεύθυνση ή να μην επιθυμεί να παραλάβει.

Εάν δεν επιθυμείτε να επικοινωνήσουμε με τον παραλήπτη και θέλετε να προβούμε απευθείας στην εκτέλεση της παραγγελίας σας, δεν φέρουμε καμία ευθύνη σε περίπτωση που απουσιάζει ή σε περίπτωση λανθασμένων στοιχείων. Η παραγγελία επιστρέφεται στο κατάστημα, σας ενημερώνουμε τηλεφωνικά και προγραμματίζεται για δεύτερη παράδοση σε συνεννόηση με τον παραλήπτη. Σε αυτήν την περίπτωση επιβαρύνεστε με τα αντίστοιχα έξοδα αποστολής για την εκ νέου παράδοση της παραγγελίας σας.

Σε περίπτωση που ο παραλήπτης δεν επιθυμεί να παραλάβει το δώρο σας, δεν φέρουμε καμία ευθύνη και η παραγγελία σας επιστρέφει στο κατάστημα μας όπου εάν επιθυμείτε μπορείτε να έρθετε να παραλάβετε ή να αποστείλετε κάπου αλλού με τα ανάλογα έξοδα αποστολής.

Τα στοιχεία του παραλήπτη είναι υποχρεωτικά και σε περίπτωση που το τηλέφωνο του παραλήπτη είναι λάθος ή έχει συμπληρωθεί και είναι ίδιο με αυτό του αποστολέα το κατάστημά μας δεν φέρει καμία ευθύνη.

Αν ο παραλήπτης απουσιάζει ή δεν επιθυμεί να παραλάβει ή ζητήσει άλλη ώρα παράδοσης τότε το προϊόν θα επιστρέψει στο φυσικό κατάστημα και ο παραλήπτης ή ο αποστολέας έχει το δικαίωμα να το παραλάβει εντός 2 ημερών από το κατάστημα. Μετά το πέρας των 2 ημερών δεν φέρει καμία ευθύνη για την ακεραιότητα ή ποιότητα του προϊόντος.

 

back